• Wpisów: 308
  • Średnio co: 6 dni
  • Ostatni wpis: 3 lata temu, 22:08
  • Licznik odwiedzin: 50 652 / 1925 dni
 
sigyn
 
Wracamy do początku.
Czemu w ogóle zrobiłam rok przerwy? Bo miałam nieziemskiego doła, prawie depresję, nie chciało mi się z łóżka wstawać, a co dopiero intensywnie ćwiczyć. Bo później rozleniwiło mi się dupsko. Bo chyba osiadłam na laurach, za zasadzie "ojej, ubyło mnie 20kg, te 10, co zostało, to szybciutko znikną!" A gówno. Samo z siebie nic nie znika. Nagle okazało się, że gdy poluzowałam dyscyplinę, to dopadło mnie kompulsywne jedzenie. Szłam jak odkurzacz przez lodówkę. Cokolwiek, byle jeść Efekt taki, że dorobiłam się +8 na wadze. Super. Jedziemy zatem od początku. Zauważyłam, że jak prowadzę taki internetowy dziennik, to łatwiej trzymam obżarstwo na wodzy. Zatem... here I am.
Tym razem nic nie robię samodzielnie, szarpnęłam się na karnet na siłownię, jestem niemal codziennie, razem z koleżanką. Zaczynam zwykle 15-20min cardio (bieżnia, stepper, orbitrek), potem 15min ćwiczenia siłowe (zwykle bicki i klatka piersiowa, by sobie trochę cycki poprawić), kończę 20-30min ponownego cardio (bardzo często bieżnia z interwałami). Fajne endorfiny są po męczącym treningu.

Dobra, wpis startowy, wypadałoby tutaj jakieś wymiary czy coś:

Waga: 76 (około, bo moja waga umarła i została tylko babcina waga ze wskazówką ;__;)
Wzrost: 166cm
łydka: 39cm
udo dół: 40cm
udo góra: 59cm
biodra: 99cm
pas: 103
talia: 91cm
ramię: 28cm
biust: 98cm

Waga docelowa: 60kg
Zatem 16kg nadbagaży Yeey.

Bilans:
śniadanie: jajecznica z 3 jaj (bez smażenia) + pół papryki + kromka chleba z samych ziaren

IIśniadanie: jabłko

obiad: 8 małych pierogów ruskich

podwieczorek: jabłko

kolacja: 3 kromki chleba a samych ziaren z białym serem (chudy twaróg, łyżka jogurtu, posiekany por, posiekany szczypiorek) z kiełkami brokuła i papryką

1l wody, 3 zielone herbaty, kawa czarna bez cukru, kawa z mlekiem i cynamonem bez cukru

Trening:
ok. 1h siłownia
-20min biegu 8km/h
-15min ćwiczeń siłowych (ręce + klatka piersiowa)
-2min wioślarza
-15min stepera
-13min chodu pod górę (6km/h)

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego