• Wpisów: 308
  • Średnio co: 6 dni
  • Ostatni wpis: 3 lata temu, 22:08
  • Licznik odwiedzin: 52 102 / 2051 dni
 
sigyn
 
Zgodnie z deklaracją, zebrałam dupę w troki i ogarnęłam się. Dziś lepszy bilans nie przez ostatnie dni, zaliczyłam też mocny trening. Humor, kolokwialnie ujmując, zjebany, ale cóż...

Bilans:
śniadanie: owsianka: 3 łyżki płatków owisianych, pół szklanki kefiru, 2 łyżeczki słonecznika, łyżeczka siemienia, 3 migdały, 2 morele, łyżka żurawiny, daktyl, cynamon ok. 400kcal

obiad: niecały talerz krupniku z białym ryżem i warzywami (marchewka, kalafior) ok. 150kcal

podwieczorek: jabłko, marchewka, 3 kostki gorzkiej czekolady ok. 210kcal

kolacja: 2xkromka chleba pełnoziarnistego z wędzoną makrelą + pół pomidora ok. 320kcal

łącznie: 1080kcal

1,5l wody, kawa bez cukru, 3xkubek zielonej herbaty

40min rowerka
Fitappy ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud cz. 1
Jillian Michaels Kickbox cardio
Fitappy ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud cz. 2
Tiffany Rothe Boxer Babe
Mel B pośladki


tumblr_muvh69R5GZ1scwrn2o1_500.jpg


tumblr_mvvpte0QjA1reovk0o1_500.jpg


tumblr_myee997Eth1rna6xlo1_500.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego